2010. április 23., péntek

2010 február 15. Hétvégén ügyeletes voltam, kifogtam egy jó húzós hétvégét, rengeteg forgatással.
Tinával megbeszéltük hétfőn elmegyünk bejárunk egy ösvényt. Örültem, kellett a kikapcsolódás a
nyugalom, a természet közelsége.
Szentendrére késve érkeztem, ha jól emlékszem egy órát késtem. Felvettem Tinát majd repesztettünk

Pilisszentlászlóra, pontosabban kicsit tovább. Holdvilág árok felé indultunk azonban hamar letértünk a jelzett ösvényről. Nem akartam térképpel foglalatoskodni, valahol csak kilyukadunk, inni enni van mit bőven, nagy gond nem lehet. Rábíztam magam Tinára, mehetünk bármerre szépet mindenhol látok.
Csakhamar egy kanyonban találtuk magunkat. Nehezen járható szakasz, sok sziklával, kidőlt fákkal. Egy darabig itt haladtunk majd felmentünk a kanyon oldalára. Itt csak a hóval meg az emelkedővel küzdöttünk.
Felérve rátértünk a piros ösvényre, a Szalabasinai kútnál.
Lazán kóboroltunk mentünk amerre gondoltuk, csak az irányra figyeltünk. Mindig azt az utat választottuk amelyik arra indult amerre nekünk kellett tartanunk.
Pilisszentlelken van egy jó cukrászda. Sajnos zárva volt. Így mentünk tovább, ugrott a süti.
Viszont a mészégetők mellett haladt utunk, majd egy szép patak mederben ért utol minket a naplemente.
Sötétben Csobánka fényeit csodáltuk, miközben hallgattuk az erdő hangjait.
Utunk végén nekem Kecskemétig vezetnem kellet, éjfél előtt értem haza. Gyors pakolás, fürdés,
ringatni már nem kellet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése